1. Працюючи над завданнями 5 модуля ,використовували соціальні сервіси Інтернету для спільного редагування Основних запитань.
2. В группі обговорювали шляхи забезпечення виконання вимог державних освітніх стандартів та навчальних програм при використанні інноваційних педагогічних технологій.
3. Обговорили ідеї щодо використання Інтернету для розвитку навичок 21 століття .
4. Обговорювали як використати в своїй роботі правових та етичних питань, пов’язанні з використанням інформаційних технологій, ознайомилися із законами про авторське право.
5. Для проведення досліджень розробили шляхи використання Інтернету.
6.Ознайомилася з прикладами оцінювання Інтернет-ресурсів та способами навчання цьому учнів.
7. Працювала над адаптуванням форми оцінювання Інтернет-сайту для учнів різних вікових груп відповідно до завдань власного проекту.
2. В группі обговорювали шляхи забезпечення виконання вимог державних освітніх стандартів та навчальних програм при використанні інноваційних педагогічних технологій.
3. Обговорили ідеї щодо використання Інтернету для розвитку навичок 21 століття .
4. Обговорювали як використати в своїй роботі правових та етичних питань, пов’язанні з використанням інформаційних технологій, ознайомилися із законами про авторське право.
5. Для проведення досліджень розробили шляхи використання Інтернету.
6.Ознайомилася з прикладами оцінювання Інтернет-ресурсів та способами навчання цьому учнів.
7. Працювала над адаптуванням форми оцінювання Інтернет-сайту для учнів різних вікових груп відповідно до завдань власного проекту.
Комментарии
Отправить комментарий